Share
loading...

O televiziune care a apartinut grupului RCS&RDS, și-a încetat emisia

Postul de televiziune TVS Brașov, care a aparținut în trecut grupului RCS&RDS, și-a încetat ieri emisia după 24 de ani de funcționare, anunțul fiind făcut pe rețeaua de socializare Facebook.

"După 24 de ani, la TVS Brasov s-au stins luminile!", a anunțat echipa postului brașovean pe Facebook.

TVS Brașov a fost în portofoliul companiei RCS.

Potrivit zf.ro, RCS&RDS a cumpărat în octombrie 2013 postul TVS Brașov, de la familia Sirian. În prezent, potrivit datelor publicate de CNA, canalul TVS este deținut de Parschiv Adrian Sârbu (5%) și Maftei Gheorghe (95%), care, potrivit raportului Harta politică a televiziunilor, realizat de ActiveWatch, este acționar în cadrul companiei RCS&RDS.

Radu Moraru a fost unul dintre colaboratorii stației, la începuturile televiziunii.

Radu Moraru a povestit într-un interviu acordat Paginademedia.ro că, la începutul anilor 90, a fost colaborator al televiziunii din Brașov, acolo fiind și locul unde l-a întâlnit pe Zoltan Teszari, patronul RCS&RDS.

Sursa: Pagina de Media



Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

loading...